33

Dawno mnie tutaj nie było. Często bywały dni, że miałam coś napisać ale wciąż było "coś " ważniejszego, a to wakacje Młodego przejście na L4, brak komputera i 1000 innych spraw ...
W końcu dopadłam klawiaturę w ten deszczowy dzień i piszę :)
Co u nas? 33 tygodnie mamy za sobą. Mamy się dobrze, choć wyraźnie czuję w tej ciąży już chęć urodzenia bo mi zwyczajnie ciężko i jakoś źle. Rozważam poród tzn. nie wiem na co się zdecydować. Bo mogę pojechać już z akcją porodową i czekać na to co będzie albo umówić cc... torby do szpitala jeszcze nie mam ale codziennie coś dokładam do kupki więc w razie wcześniejszej nagłej potrzeby Małżu ma zgarnąć co jest na półce, więc źle nie jest ;)
Młody dzielnie chodzi do przedszkola. Często chce zostać w domku ale jakoś ogarniamy temat i jest ok :) Za chwilę już będzie 4 latek :) tort już mam wymyślony, goście zaproszeni  tylko trzeba teraz wszystklo upiec i będzie super  :)
Idę zobaczyć co u Was :)
Do napisania 

Komentarze

  1. Ja osobiście zdecydowanie polecam poród sn, bo szybciej dochodzi się do siebie, ale wiadomo ile osób tyle opinii i nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli. Masz wskazania do cc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wskazania są do cc ale wszystko jeszcze się ma rozstrzygnąć bliżej terminu. Póki co przychylam się do wersji zdarzeń, czekam na skurcze a co będzie dalej to czas pokaże.

      Usuń

Prześlij komentarz