Najmłodsze

Nasze Najmłodsze okazuje się być wstydnisiem i nie pokazuje czy jest dziewczynką czy chłopcem ;) Mnie to już zaczyna bawić jak pół rodziny i znajomych pyta co to a My mówimy dziecko :P po kolejnych pytaniach które zalewają nas jak dzisiejszy deszcz nie mogą zrozumieć, że nie umówię się na kolejne usg żeby wiedzieć "co to" :P Szkoda, że są ludzie którzy nie rozumieją, że to nasza decyzja i pieniądze i wręcz się prawie obrażają że im nie powiemy bo na pewno wiemy.
Przyznam, że ani mnie ani Mężowi nie jest to do szczęścia potrzebne. Cieszymy się że będzie. Młody zgaduje czy braciszek czy siostrzyczka. Raz mówi tak raz tak i niech tak zostanie. Badania na tym etapie nie wykazały nic złego więc to dla nas najważniejsze. 

Poza tym nadaj pracuję Młody jeszcze nie ma wakacji. Dopiero od sierpnia będzie miał labę. Babcia nam pomoże i jakoś ogarniemy temat zanim będę miała L4. 

Do napisania :)

Komentarze

  1. Lusia ujawnila sie dopiero po polowie ciazy. A jak ludzie tacy ciekawi to juz ich problem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... hej heeeej dawno mnie tu nie było a tu takie wieści cudowne. Serdeczne gratulacje! Niech maleństwo zdrowo rośnie 😊 Ja w obydwu ciążach dowiedziałam się dopiero po 20 tygodniu ze to dziewuszki 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz