12

12 skończonych tygodniu już za nami. W pracy o ciąży wiedzą póki co 2 osoby. Po czwartkowym USG dowie się moja przełożona i kadrowa. Mam z Nimi parę innych spraw do załatwienia więc wszystko w jednym sosie ugotuję ;) Trochę się denerwuję tym badaniem ale ufam, że będzie dobrze.
Czuję się różnie i czasem mam ochotę iść na L4 ale wiem, że z moją tendencją do zamartwiania się póki co to może nie jest taki dobry pomysł. Zobaczymy co się dowiem w czwartek...


Majówka szybko upłynęła. Odwiedziliśmy obie Rodziny więc było trochę jeżdżenia i wcale nie czuję się wypoczęta. Gdybyśmy nie pojechali teraz to pewnie dopiero w sierpniu nadarzy się kolejna okazja o ile będę jeszcze w stanie podróżować dłużej niż godzinę.

Za miesiąc będziemy nad morzem :) Już się nie mogę doczekać. Będzie pięknie :)

Pozdrawiam Was ciepło i do napisania :)

Komentarze

  1. Super. Niedługo pewnie i tak wszyscy się dowiedzą. Korzystaj z wyjazdów póki możesz. My od piątku w szpitalu, bo wyniki mi poleciały 😟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO bardziej spostrzegawczy mogliby zauważyć jakby chcieli ale jakoś im się nie chce :P
      Trzymam za Was kciuki :*

      Usuń

Prześlij komentarz