arbuz

No to czas na arbuzowanie ;) Niestety moje mięśnie brzucha które poprzednio się rozeszły tym razem postanowiły dać sobie luz od samego początku. W związku z tym po 10 tygodniach wyglądam jak ostatnio w 5 miesiącu... Takie uroki życia

Czas płynie. Zarezerwowaliśmy sobie nocleg na wakacje czerwcowe. Polskie morze wygrało. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i uda się odpocząć.

Przed nami wolny tydzień. CO będziemy robić - czas pokaże. Jedno jest pewne 2 maja mamy wizytę u alergologa...

Pozdrawiamy wszystkich ciepło :)

Komentarze

  1. Ja tym razem też mam duży brzuch. Za kilka dni zaczynam 9. miesiąc, a od miesiąca wyglądam jakbym była już jedną nogą na porodówce 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mnie pocieszyłaś ;) ja w pierwszej ciąży pod koniec często byłam pytana czy bliźniaki :P teraz chyba będzie podobnie ;)

      Usuń
    2. Słyszałam od wielu osób, że za drugim razem brzuch w ogóle szybciej się pojawia

      Usuń

Prześlij komentarz