co u nas ?

Ostatnio rzadko tu bywam. Najpierw ja byłam chora w ostatnim tygodniu Młody załapał zapalenie oskrzeli i jakoś się nie składa. Na dodatek jeśli w głowie mam za dużo myśli to nie potrafię ich zebrać w logiczną całość.

Od ostatniego wpisu trochę się wydarzyło.
Byliśmy na badaniach. Efekt spodziewany i przyznam, że przez kilka dni nawet byłam zła o te badania... Zrobiliśmy alergeny wziewne i co? Oczywiście brzoza i topola. Jakoś specjalnie nas to nie zdziwiło, bardziej byliśmy z Małżem rozczarowani, że Pani Alergolog nawet nie zapytała jakie mamy podejrzenia alergii (!) a żeby było lepiej Młody ma głównie alergię pokarmową o czym wiedzieliśmy od dawna. Na nasze żądanie Pani wpisała mleko i co? wyszło że na maksa jest uczulony choć dietę ma już rok. ... Musimy zmienić lekarza. To jest pewne .

Poza tym moje serce dojrzewa do drugiego dziecka. Czuję że to jest to. Choć czasem Młody daje popalić wiem, że chciałabym kolejne. Póki co nie umiem sobie tego wyobrazić finansowo ale zobaczymy co to będzie.
Jutro mam wizytę w poradni onkologicznej. Od rana dziś czuję w sobie lekkie podenerwowanie. Niby mam świadomość potwierdzona przez 3 lekarzy, że to co jest to nie nowotwór, a skierowanie dostałam, żeby zobaczyli to fachowcy ale jednak stres odczuwam... Chyba takie miejsca nikomu nie kojarzą się dobrze i to dlatego...

W ubiegły weekend zrobiliśmy dżemy i soki wiśniowe :) Młody dzielnie pomagał drylować :) Tak mu się to podobało, że 2 godziny nam pomagał (!) jestem pod wrażeniem Jego wytrzymałości bo ja już miałam dość ;)

No  i jestem starsza o rok ... kiedy to minęło ??? nie mam pojęcia :P

Słonko wyszło :) Będzie miłe popołudnie :)

Komentarze

  1. Ja tez powoli dojrzewam do drugiego dziecka, chociaz u mnie jest to na zasadzie raz chce a za chwile mi sie odechciewa :D

    Wszystkiego naj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D takie zachciewajki też mam :P odchciewajki też :D

      Dzięki :)

      Usuń
  2. Ooo wszystkiego najlepszego :* Dużo radości z męża i dzieci (tego kolejnego też Ci życzę ;))!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz