co ma być to będzie

No właśnie co ma być ? to będzie... i już

Na badania muszę poczekać. Wyleczyć stan zapalny, przeczekać babskie sprawy i dopiero. A to będzie niewiele wcześniej niż usg. Może i dobrze. Wyluzowałam dzięki P. Braciszek zadzwonił niespodziewanie. Grunt to mieć wokół siebie dobrych ludzi i nie myśleć za dużo.

Co będzie w długi weekend? A no będzie wolne. Co ma być? Wyjazd do T. Zdecydowaliśmy się na pociąg bo w takie wolne dni mamy bez przesiadki połączenie. Co będzie to się okaże. Liczę, że mimo zamiłowań do zabielania wszystkiego zostanie uszanowana dieta Młodego. Ja mogę gotować choć może nie wszystkim to smakować.

A w ten weekend może na niedzielę pojedziemy do dziadków jak będzie ciepło. Zawsze to trochę innego "powietrza"

Słonko wychodzi :)

Komentarze

  1. Zatem życzę przyjemnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego weekendu ;-).

    My w niedziele odwozimy młodego do dziadków. W środę planujemy do niego dołączyć. O ile Ania wyleczy chorobsko ehh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Dużo zdrówka dla Ani i odpoczynku dla Was ! :)

      Usuń
  3. Słonecznego weekendu :) I nie zabielonych dań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpocznijcie :)) Piękne zdjęcie na górze, aż mi się weselej zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mnie też to zdjęcie się bardzo podoba :) i mam z nim same miłe wspomnienia :)

      Usuń

Prześlij komentarz