bez zmian

Dzisiejsza wizyta u Pana G była powiedzmy formalnością. Stwierdził, że "coś się powoli dzieje" i kazał przyjść za tydzień jakby się nie urodziło do tego czasu. W sumie nie wiem co chciałam usłyszeć. Oczywiście na ból o którym pisałam wcześniej zalecił paracetamol ( choć na ten temat wiem, że są sprzeczne opinie ) i jakbym nie mogła już chodzić to na izbę przyjęć. Póki chodzę lepiej być w domu, bo z tego co twierdzi tam podadzą mi to samo bo w tak zaawansowanej ciąży nic więcej nie zrobią i każą czekać. Nie narzekam... (teoretycznie)

Nie satysfakcjonuje mnie brak konkretów głównie ze względu na fakt, że za tydzień mamy ślub i wesele naszych dobrych znajomych. Nie widzę się tam w wersji hipopotama jednak nie ukrywam, że bardzo chciałabym iść choć na ślub. Wczoraj z nimi rozmawialiśmy, oczywiście są bardzo cierpliwi i rozumieją sytuację ale ja nie czuję się z tym dobrze...

Jutro wybieram się na spotkanie organizoane przez swiadomamama.pl może coś ciekawego się dowiem a jak nie to choć spędzę jakoś inaczej czas :)

Do napisania! :)

Komentarze

  1. Masz rację... paracetamol na taki ból? Szkoda w ogóle rujnować sobie żołądek i wątrobę, bo wątpię by pomógł... :(
    Jeśli będziesz dobrze się czuła, to myślę, że powinniście pójść na ślub... :)
    A co do spotkania, to jestem ciekawa jak będzie, mam nadzieję, że napiszesz coś nie coś, bo też się na nie zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że musiałam przez chwilę brać paracetamol bo nie byłam w stanie nic zrobić, choć trochę łagodziło ból więc dało się zasnąć na godzinę czy dwie... :/
      Też chciałabym pójść na ślub tlyko mam problem natury kobiecej - w co ja się ubiorę :P ?? Zobaczymy
      Spotkanie powiem Ci było całkiem udane, choć zmieniłabym panią doulę - jak dla mnie była mało interesująca ( chyba przez charakter) poza tym bardzo podobało mi się to, że było o pierwszej pomocy dla noworodków, żywieniu i laktacji. Przy okazji jako, że chcemy kupić chustę miałąm okazję coś się więcej na ten tenat dowiedzieć :)) ogólnie polecam choć mnie część rzeczy się powtarzała ze szkołą rodzenia uważąm, ze warto. No i przy okazji wygrałam pieluchy :P tego nigdy za mało :D

      Usuń
  2. https://www.facebook.com/Canpolbabies/photos/a.105409352930412.7613.103730396431641/457622907709053/?type=1&theater
    Dziś znalazłam ten temat na FB, tylko musiałabyś polubić... może ktoś coś ciekawego poradzi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz