różności

Ostatni czas nie obfituje w dużą ilość postów. Tak jakoś wychodzi.

Dziś postanowiłam sobie bardziej dbać o siebie w związku z czym poszłam na gimnastykę odpowiednią dla mojego "stanu". Nie powiem, niby niepozorne takie tam, a jednak się zmęczyłam porządnie.  Zamierzam chodzić jakieś 2 razy w tygodniu dla dobrego samopoczucia choć nie wiem na ile mi wystarczy zapału.
Generalnie miło poćwiczyć z innymi "ciężarówkami" ;)

Trochę ostatnio częściej się przemieszczam tramwajami z moim arbuzikiem ;) Kiedyś zdarzyło mi się zapomnieć, że wciąganie brzucha, żeby przejść na nic się zda  związku z czym "udało mi się" trącać niechcący brzuchem różnych ludzi zupełnie nieświadomie :D

Więcej nowości brak.
Idę do Was :)

Komentarze

  1. Mhm... Zastanawiam się czy ja u Ciebie kiedyś byłam czy nie... I coś mi się wydaje, że tak. Że się dobrze znamy, tylko zmieniłaś adres i nick i stąd moje zmieszanie...
    Ale się pozmieniało! Gratuluję, że w końcu się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze Ci się wydaje ;) tamten zamknęłam z 1001 powodów ... :) teraz jestem tu :))

      Usuń

Prześlij komentarz